MECANISMUL GREEN PLUS |
Biofriendly Corporation din Los Angeles, California, si Green Plus Ltd. din Londra au introdus Green Plus, un catalizator de ardere pentru carburanti lichizi care este adaugat la motorina, benzina si alti carburanti pe baza de hidrocarburi pentru a economisi carburanti, a îmbunatati performanta motorului/cazanului si a reduce emisiile nocive. Produsul, aflat în dezvoltare de aproape 15 ani, a trecut testari riguroase în Statele Unite si în Europa si a fost folosita pe mai mult de 4 miliarde de mile pe drumuri si pe ocean.
Green Plus este o nanotehnologie care actioneaza la nivel molecular. Motivul pentru care motoarele cu combustie de motorina, benzina si alti carburanti pe baza de hidrocarburi emit materiale poluante si nu ating nivelul maxim de performanta este acela ca moleculele de hidrocarbura din carburant nu primesc destul oxigen pentru a arde complet. Green Plus ajuta hidrocarburile strâns încâlcite din acesti carburanti „sa se desfaca” usor, astfel încât la molecule sa poata sa ajunga mai mult oxigen. Ca rezultat carburantul arde mai complet, mai uniform si la temperatura mai redusa. Beneficiile sunt: economisire de carburant, emisiuni mai putine, mai multa putere si un motor care functioneaza mai neted si mai curat. Rezultatele consumatorilor si testelor s-au soldat în mod consecvent cu o economisire de carburant de 10% sau mai mult si cu reducerea cu 50% sau mai mult a emisiunilor, în speta a oxizilor de sulf, a oxizilor de azot, a hidrocarburilor totale, a particulelor si a fumului. Nici un alt produs de pe piata nu ofera o combinatie atât de semnificativa a economisirii de carburant si a reducerii de emisiuni. Consumatorii au recunoscut ca datorita reducerii cheltuielilor cu carburanti Green Plus recupereaza mai mult decât pretul sau, si în acelasi timp reduce semnificativ poluarea. Combinatia unica a acestor avantaje este foarte oportuna într-o era a cheltuielilor cu carburanti ridicate si a întaririi legislatiei referitoare la mediul înconjurator.
Deoarece Green Plus actioneaza la nivel molecular, se poate adauga la carburanti în concentratii foarte mici (50 parti/milion). De exemplu 1 litru de Green Plus poate fi folosit pentru a trata 20.000 de litri de carburant. Si, ca si catalizator real, Green Plus nu modifica chimic carburantul, pur si simplu înbunatateste procesul de ardere.
|
FIGURI DESPRE MODUL ÎN CARE ACTIONEAZA GREEN PLUS |
Metanul
|
|
|
|
Metanul este o hidrocarbura simpla alcatuita din 4 atomi de hidrogen si un atom de carbon.
|
Oxigenul poate ajunge usor la toate partile unei hidrocarburi simple cum este metanul.
|
Din acest motiv metanul arde aproape complet, poluând foarte putin sau deloc.
|
Hidrocarburile în general
|
|
|
|
Hidrocarburile benzinei si motorinei tind sa formeze a structura complexa.
|
Din pacate aceste hidrocarburi tind sa se încâlceasca, formând manunchi.
|
|
|
|
|
Când hidrocarburile se încâlcesc, oxigenul nu poate ajunge la carburant.
|
Astfel hirdorcarburile ca benzina, motorina, pacura etc. nu ard complet.
|
Rezultatul acestei combustii imperfecte este evacuarea. Aceste molecule partial arse contribuie la poluare.
|
Hidrocarburile cu Green Plus
|
|
|
|
Cu adaugarea de Green Plus aceste molecule sunt catalizate, ajutând hidrocarburile sa se descâlceasca.
|
În timpul acestei descâlciri aceste hidrocarburi sunt mai bine expuse moleculelor de oxigen, pornind o reactie.
|
|
|
|
|
Acesta reactie este o ardere mai completa a lanturilor de hidrocarburi.
|
Rezultatul arderii mai complete a carburantului este o reducere a emisiunilor si o crestere a eficientei carburantului.
|
|